niedziela, 7 września 2014

Iskierka światła w domu - lampa podłogowa

Były już kolorowe fotele, sofy i pufy, dzisiaj przedstawię moje propozycje lamp. Lampa podłogowa, czy też wisząca oświetla Twoje mieszkanie, ma dawać jasność i światło, ale weź pod uwagę również jej wygląd. Dzisiaj skupmy się na lampach podłogowych. Podoba mi się bardzo konsekwencja w doborze koloru dodatków do mieszkania, w szczególności jeśli mamy otwarte przestrzenie :) Oświetlenie Twojego mieszkania jest to kontynuacja wybranego stylu, w którym urządziłeś pomieszczenie.

Zastanów się najpierw w jakim miejscu umieścisz nową lampę. Jeśli wybierzesz salon, miejsce przy fotelu pozwoli Ci to na wieczorne czytanie książek, w klimatycznym nastroju. Jeśli chodzi o konsekwencję doboru stylu, o której wspomniałam lampy w Twoim pomieszczeniu powinny łączyć się kolorem, kształtem lub materiałem, tak by była zachowana spójność.

Jaką lampę wybrać do Twojego wnętrza ? Jeśli stawiasz na nowoczesność wybierz lampę z elementem metalu- doda ona nowoczesności. Drewniany dodatek uczyni wnętrze cieplejszym i bardziej przytulnym. Lampa podłogowa z kloszem z materiału współgrać będzie z wnętrzem a'la Ludwik VI.

Dawka inspiracji wnętrz z pięknymi lampami podłogowymi :)



CO, GDZIE, ZA ILE


1. Lampa STOCKHOLM IKEA 399 zł
2. Lampa VATE IKEA 129 zł
3. Lampa czarna 193 zł
4. Lampa podłogowa AZZARDO 595 zł
5. Lampa BIANCA 589,99 zł
6. Lampa SOHO 450 zł
7. Lampa żarówka 384 zł

7 komentarzy:

  1. wcale nie takie tanie te lampy, ale solidnego i estetycznego efektu nie bedzie w lampie za 100 zł do salonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może nie są tanie, ale za to piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dodatek to jak najbardziej taka lampa może się fajnie sprawdzać. Jak dla mnie na ten moment ciekawym rozwiązaniem są taśmy LED. W sumie jak czytałam w http://aranzujemy.pl/tasma-led-do-sypialni-jaka-wybrac to również takie taśmy można ciekawie zastosować w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co by nie było to faktycznie takie lampy wyglądają bardzo ładnie i ja również lubię mieć u siebie oryginalne oświetlenie. Dlatego preferuję oświetlenie LED i za każdym razem w sklepie https://sklep.neonica.pl/ zamawiam sobie coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń