środa, 3 września 2014

Na ratunek idzie SZAFA

Gdy nagle uświadamiasz sobie, że Twoja garderoba nie mieści już Twoich rzeczy, albo i lepiej, gdy dzielisz swoje szafki z innymi domownikami. Znany mi jest ten schemat na własnej skórze ponieważ każda kolejna pora roku wymusza zakup nowych ubrań, co za tym idzie Nie Mam Ich Gdzie POUKŁADAĆ. Wpadam w panikę i szukam.... Szukam małej, zgrabnej, szafy do mojej sypialni. Do tej pory swoje ubrania trzymałam w garderobie, jednak dziele ją z domownikami i tam jest już nam zbyt ciasno :))

Jeśli czujesz tak jak ja, że przydałaby Ci się szafa, zostań ze mną. W tym poście znajdziesz szafy do pokoju w niewielkich kwotach(takie też jest moje założenie zakupu) Najważniejsze, aby pomieściła trochę moich ubrań ;)

Ceny od 189 zł do 550 zł. ? Damy radę :)


CO, GDZIE, ZA ILE


1. CLICK- Szafa IKEA 189 zł
2. CLICK- Szafa IKEA 399 zł
3. CLICK- Szafa z szufladami 529 zł
4. CLICK- Szafa JYSK 529 zł
5. CLICK- Szafa IKEA 499 zł
6. Szafa przesuwna IKEA 399 zł

Ja wybrałam dla siebie pozycję 6. z drzwiami przesuwnymi. A Ty, który model wybierasz ? Zapraszam do komentowania :)

2 komentarze:

  1. Super blog, prosimy o podobne zestawy, ale w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń