czwartek, 28 sierpnia 2014

Odpocznij wygodnie - SOFA ;)

Salon- centralne miejsce w naszych domach, to tutaj spędzamy najwięcej czasu. Dzisiaj przygotowałam propozycje miejsca do wypoczynku. Ważne, aby przed zakupem wiedzieć, czy nasza Sofa będzie spełniała miejsce wypoczynku, czy również będziemy używać jej do spania. Obecnie w sklepach jest bardzo duży wybór i konkurencyjne ceny. Ja postawiłabym na mocny, charakterystyczny kolor Sofy.

Co myślicie o mocnych akcentach w salonie? Wybór kolorowej sofy jest dobrym rozwiązaniem? a może stawiacie na klasyczne rozwiązania ?

Tutaj dawka inspiracji ;)



1. Sofa SIGMA S32 1517,88 zł
2. Sofa różowa 536,53 zł
3. Sofa 1043 zł
4. Sofa Sigma S33 1826,70
5. Sofa IKEA 1999 zł
6. Sofa KARLASTAD 1299 zł

1 komentarz:

  1. Takie sofy są mega wygodne i ja również coś podobnego posiadam u siebie w salonie. Jakby nie było samo umeblowanie dużego pokoju http://www.greenstyl.pl/5-rzeczy-na-ktore-warto-zwrocic-uwage-wybierajac-meble-do-salonu/ nie jest wcale takie łatwe jakby się niektórym wydawało. Dlatego ja korzystałam ze sprawdzonych porad.

    OdpowiedzUsuń