środa, 13 sierpnia 2014

Zaczynamy- dzień dorby

Nowe miejsce, nowy pomysł na siebie. Zaczynamy urządzać i okazuje się, że wszystko wszędzie jest takie same, a to co znajdziemy w sieci jest zbyt drogie, albo.. nadal takie bez charakteru. 
Marzy mi się takie miejsce, gdzie będziesz zaglądać, bo to co tutaj znajdziesz w każdej chwili wykorzystać w prosty sposób. 

To będzie takie moje miejsce, pełne pasji i polotu, w którym podzielę się tym co mnie urzeka, co mnie inspiruje :)

Marzy mi się, że jak już tu wejdziesz, to będziesz często wracać :)






1 komentarz:

  1. Tworzenie przestrzeni wypoczynkowej w ogrodzie z basenem może być prawdziwą przyjemnością. Kluczową rolę odgrywają tu dobrze dobrane leżaki ogrodowe i nowoczesne prysznice. Zainspirował mnie artykuł, który znalazłem pod adresem: https://www.zamojska.pl/publikacje/26701,jak-zaaranzowac-kacik-z-basenem-dopasowujac-nowoczesne-prysznice-i-lezaki-ogrodowe. Dzięki niemu udało mi się stworzyć przestrzeń, która nie tylko jest idealna do chłodzenia się w upalne dni, ale także stanowi stylowy element ogrodu. To doskonały przykład na to, jak z nieco kreatywności można osiągnąć niesamowite efekty.

    OdpowiedzUsuń