środa, 13 sierpnia 2014

Szare połączenie

Zastanawiając się nad kolorem sypiali, czy też innego miejsca, które planujemy urządzić najważniejsze jest to, aby pomieszczenie było ciepłe i przytulne.
Moda na odcienie szarości w wyborze koloru jest bardzo powszechna. Coraz częściej idzie za tym nowoczesność i chęć upodobnienia się do innych.
Wydawałoby się, że szary kolor może kojarzyć się z czymś mało estetycznym, jednak połączony z bielą, robi wyśmienite wrażenie.


Marzy mi się żeby tak kiedyś połączyć szarość z czerwienią :)

www.ataczkoweinspiracje.blogspot.com

www.forum.budujemydom.pl

www.ladnydom.pl

www.dom.wp.pl

Jak się podoba takie połączenie ?

2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale ja również bardzo lubię takie połączeni kolorystyczne. Nawet w ostatnim czasie udało mi się kupić wygodny fotel http://www.decotrendy.pl/meble-all-in-one-jak-wybrac-fotele-na-co-dzien-i-do-wypoczynku/ w podobnej kolorystyce. Jestem przekonana, że całkiem niedługo dojdzie jeszcze do kompletu sofa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również muszę dodać, że bardzo ważną kwestią jest przede wszystkim to aby właśnie wiedzieć zdecydowanie jakie meble do wnętrz będą tym właściwym wyborem. Jak dla mnie warto jest na pewno zajrzeć do https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i jak najbardziej takie kwestie są niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń