środa, 13 sierpnia 2014

Sypialnia naszych marzeń

Obalmy stwierdzenie, że w sypialni tylko śpimy i ważne, aby było w niej łóżko i nic więcej. Sypialnia powinna odzwierciedlać NAS, by jak najlepiej się nam kojarzyła. Jako, że temat urządzania sypialni jest w u nas teraz "na tapecie" chcę, aby była ona dziewczęca, modna i funkcjonalna. 

Najważniejsze to zacząć od planu! odpowiedzieć na pytanie jaki kształt ma nasze pomieszczenie, co w jakim miejscu powinno się znaleźć. Od czego zaczynaliście ?

Moja sypialnia bogaci się i upiększa z dnia na dzień ! Każdego dnia dawka nowych pomysłów jest wskazana! 


Źródło: www.zszywka.pl


www.zszywka.pl


www.lovingit.pl



www.wsalonie.pl


www.wsalonie.pl


www.zszywka.pl

Jaka sypialnia się wam marzy? Temat przewodni ?, A może macie jakieś pomysły na gadżety do sypialni ??

1 komentarz:

  1. Ja praktycznie już mam sypialnię moich marzeń. Niedawno do niej trafił nowy materac https://senpo.pl/materace/materace-90x200/ i to było to czego praktycznie mi brakowało w mojej sypialni. Teraz już wiem jak to jest się porządnie wyspać.

    OdpowiedzUsuń